Moeite met inloggen? We werken eraan!
Zoals we eerder hebben aangekondigd, zijn we deze week overgegaan naar een nieuw inlogsysteem. Vanaf nu kun je met één account inloggen bij alle diensten van de bibliotheek. Om hier gebruik van te maken is het nodig om opnieuw in te loggen.
Helaas komen er bij sommige leden technische problemen voor. Heb jij hier ook last van? Lees dan verder.
Problemen met inloggen
Als je moeite hebt bij het inloggen omdat je wachtwoord of gebruikersnaam niet (meer) klopt, kun je de instructies volgen op de pagina ‘Hulp bij inloggen’.
Melding ‘Dit product zit niet in je abonnement’
Sommige leden krijgen na het inloggen onterecht de melding dat de online Bibliotheek niet toegankelijk is met hun abonnement. Dit technische probleem is bij ons bekend. We werken op dit moment hard aan een oplossing.
We begrijpen dat deze situatie erg vervelend is. We vragen om je begrip en geduld terwijl we aan een oplossing werken. Via onze website houden we je op de hoogte van de laatste stand van zaken.
Update (27 juni): oplossing probleem online Bibliotheek wordt doorgevoerd
Inmiddels hebben we de waarschijnlijke oorzaak gevonden van de storing waardoor sommige leden geen gebruik kunnen maken van de online Bibliotheek. De oplossing die het probleem moet verhelpen, wordt op dit moment uitgevoerd.